УКРАЇНА ДОЛУЧИЛАСЯ ДО ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЄКТУ NATIONAL PAVILION ACCOUNT

Український малий та середній бізнес зможе протестувати продажі на закордонному ринку. Це можливо завдяки пілотному проєкту National Pavilion Account, який триватиме з липня до грудня 2023 року.

Ціль пілоту — допомогти малому та середньому бізнесу вийти на великі маркетплейси та зарубіжні ринки. Участь у пілоті допоможе підприємцям здобути безцінні знання й розвинути навички у сфері електронної комерції, міжнародної торгівлі, маркетингових стратегій та обслуговування клієнтів. 

В Україні пілот реалізують за участі маркетплейсу Made With Bravery — національного павільйону та за підтримки Мінцифри.

Щоб стати учасником National Pavilion Account, бізнеси повинні бути ФОП або ТОВ, а також пройти реєстрацію на майданчику Made With Bravery за посиланням.

За результатами тестування Єврокомісія розробить рекомендації для країн Східного партнерства, зокрема України, для широкомасштабного впровадження національного павільйону. 

Пілотний проєкт є однією з активностей у межах EU4Digital — акселератора електронної комерції, спрямованого на гармонізацію електронної комерції в пріоритетних сферах з ЄС, а також пілотування рішень, які сприятимуть розвитку транскордонної електронної комерції з ЄС. 

Ініціатива Європейського Союзу EU4Digital підтримує програму цифрових реформ в Україні шляхом сприяння ключовим сферам цифрової економіки та суспільства відповідно до норм та практик ЄС, щоб забезпечити економічне зростання, створити більше робочих місць, покращити життя людей та допомогти підприємствам.

матеріал: https://thedigital.gov.ua/