Cтратегія регіонального розвитку
ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО СТРАТЕГІЧНОГО БАЧЕННЯ ТА МІСІЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКУ
Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації запрошує зацікавлених осіб надіслати свої пропозиції формулювань стратегічного бачення та місії Сумської області до 25 червня 2019 року
на адресу
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
:
Кому: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Тема листа: До стратегії Сумщини |
Пропозиції щодо формулювання стратегічного бачення Сумської області ____________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________
Пропозиції щодо формулювання місії Сумської області _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________
|
Рекомендації щодо складання стратегічного бачення та місії регіону:
- Місія регіону – це причина появи, основне призначення та сенс його існування, сукупність унікальних історичних і сучасних особливостей та конкурентних переваг, які у регіону вже є, та які варто зберегти для подальшого розвитку, або здобути у процесі розвитку. Декларуючи Місію регіону, громада самовизначається: «Хто ми є і що ми робимо».
- Стратегічне Бачення – це спільне, погоджене на основі консенсусу, уявлення жителів регіону про те, яким регіон має виглядати в майбутньому (через 10-20 років). Оскільки Місія є засобом просування регіону до реалізації власного Бачення, то іноді ці дві категорії (Місія та Стратегічне Бачення) об'єднують в одну. Стратегічне Бачення доцільно формулювати досить розширено та деталізовано, навіть з визначенням певних показників, яких регіон бажає досягти у майбутньому.
Бачення об’єднує сукупність конкретних характеристик та напрямів розвитку.
Принципи формулювання
- Місія та Бачення регіону – це складові територіального БРЕНДУ, а він має бути «індивідуальним продуктом» (за формулюванням можна впізнати регіон).
- Місія, зокрема, відображає зв'язок минулого з сьогоденням і демонструє кращі особливості, які регіон хотів би зберегти.
- Основне призначення регіону може з часом змінюватися – тоді це обов’язково відображається у формулюванні Бачення.
- Бачення повинно містити базові характеристики регіону, з яких можна розпізнати: ДЕ географічно розміщується цей регіон, ЯКІ його основні майбутні функції в національній та міжнародній геополітичній та геоекономічній системах, ЯКІ ЛЮДИ його населяють (жителі регіону, які історично тут живуть, люблять свою територію і хочуть, щоб їх діти жили саме тут) та ЯК вони хочуть жити (якість життя, матеріальний та духовний комфорт).
Бачення повинно бути лаконічним, але в той же час не скупим, а емоційно піднесеним. Бачення має надихати та створювати атмосферу творчості і прагнення до дії та може включати формулювання стосовно позиції, яку регіон планує здобути в економічній, соціальній, екологічній та інноваційній сфері.
Приклади Бачення: Приклад Місії: |