ЗАХИСТ – БЛИЖЧЕ ДО СПОЖИВАЧА!
29.03.2017 Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області спільно з Департаментом економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації провело семінар в режимі відеоселекторної наради для працівників консультаційно-інформаційних служб «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
Участь у семінарі брали також органи місцевого самоврядування міст обласного значення та окремих ОТГ області.
«Гарячі лінії» з питань захисту прав споживачів при районних державних адміністраціях утворені в рамках виконання Сумською обласною державною адміністрацією Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р.
Аналогічні «гарячі лінії» рекомендовано створити також органам місцевого самоврядування, в тому числі при новостворених ОТГ. Адже завдання таких «гарячих ліній» – це вирішення більшості проблемних питань на місцях: оперативно відреагувати на скаргу або звернення споживача та забезпечити належний захист його прав на місцевому рівні.