майдан Незалежності, 2,
м.Суми, 40000 
tel. 0542 78-98-35
е-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
facebook

 

ПІДБИТО ПОПЕРЕДНІ ПІДСУМКИ АНАЛІЗУ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ РОЗПОРЯДНИКАМИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

На нараді під головуванням директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації Сітака О.М., що відбулася 12.08.2013 за участю керівників структурних підрозділів Департаменту, підбито попередні підсумки аналізу державних закупівель в області.

В кінці липня 2013 року Департаментом економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації поновлена робота по виконанню доручення голови Сумської обласної державної адміністрації від 19.12.2008 №31 із змінами «Про організацію контролю за раціональним використанням бюджетних коштів при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти», мета якої - надання консультативно-методичної допомоги розпорядникам бюджетних коштів, спрямованої на запобігання виникненню порушень у сфері фінансової дисципліни та підтримка місцевого товаровиробника.

Відзначено, що в цілому розпорядниками бюджетних коштів області виконують вимоги чинного законодавства у сфері закупівель, слідкують за рівнем цін на споживчому ринку, укладають договори з місцевими постачальниками товарів.

Поряд з цим, зафіксовані окремі випадки намірів постачальників реалізовувати товари за вищими від ринкових цінами, порушення порядку оформлення проектів договорів тощо.

Але завдяки упровадженому механізму здійснення попереднього аналізу державних закупівель розпорядникам державних коштів надаються рекомендації щодо шляхів приведення закупівель до вимог чинного законодавства.

«Результатом цієї роботи має стати стабільне забезпечення бюджетних закладів якісними товарами за доступними цінами, встановлення взаємної відповідальності за виконанням умов договорів» - підсумував Олександр Сітак.